مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 آبان 1398 ساعت 05:302019-11-14سياسي

تحقق وحدت شیعه و اهل سنت در سایه ولایت


وحدت شیعه و اهل سنت، با تبعیت از ولایت تحقق می یابد.

- مرکز خراسان جنوبی، حجت الاسلام مرتضایی نیا در جشن هفته وحدت در روستای فندخت زیرکوه افزود: باید شکرگزار نعمت ولایت باشیم و با تبعیت از رهبر، نقشه های دشمن برای از بین بردن این رکن را نقش بر آب کنیم.

وی ایمان کامل را، گنجاندن سیره پیامبر (ص) در زندگی دانست و گفت: مسئله وحدت شیعه و اهل سنت، عقب نشینی از اعتقادات نیست بلکه احترام به یکدیگر و ایستادگی در مقابل دشمن مشترک است.

وی با بیان اینکه دشمن مشترک ما آمریکا و اسراییل است گفت: نفوذ دشمن این روزها از طریق مقدسات است و دشمن می کوشد با اجیرکردن افرادی از شیعه و اهل سنت، مسلمانان را به جان هم بیندازد.

مولوی عبدالهی امام جمعه درمیان نیز گفت: پیامبر(ص) با مبعوث شدنش، از چشمان بشر پرده غبار ظلمت را باز کرد و انسانیت را به اوج عزت رساند و بر همه ماست که در اخلاق از ایشان پیروی کنیم.

وی افزود: خشونتهایی که بنام اسلام انجام می شود در قاموس اسلام جایی ندارد و جهان اسلام تنها در سایه وحدت به عزت می رسد و با تفرقه، جز ذلت نخواهیم یافت .

فرماندار زیرکوه هم گفت: دشمن پس از پیروزی انقلاب در دو مقوله تقویت تعصب نژادی قومی و ملی گرایی، و تعصبات فرقه ای شیعه و اهل سنت شروع به ایجاد تفرقه کرد که تدبیر مدبرانه رهبر انقلاب در نامگذاری هفته وحدت، بسی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحقق وحدت شیعه و اهل سنت در سایه ولایت

تحقق وحدت شیعه و اهل سنت در سایه ولایت