مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آبان 1398 ساعت 21:082019-11-13اقتصادي

نایسر از نقاط بحران زای شهری کردستان محسوب می شود


رییس اداره عمران و بهسازی اداره کل راه و شهرسازی کردستان گفت: ناحیه منفصل شهری نایسر یکی از سکونتگاه های غیررسمی و نقاط بحران زای شهری در کردستان محسوب می شود و نزدیک به 350 هکتار مساحت و 70 هزار نفر جمعیت دارد.

- رییس اداره عمران و بهسازی اداره کل راه و شهرسازی کردستان نایسر از نقاط بحران زای شهری کردستان محسوب می شود ایسنا/کردستان رییس اداره عمران و بهسازی اداره کل راه و شهرسازی کردستان گفت: ناحیه منفصل شهری نایسر یکی از سکونتگاه های غیررسمی و نقاط بحران زای شهری در کردستان محسوب می شود و نزدیک به 350 هکتار مساحت و 70 هزار نفر جمعیت دارد.

مصطفی رضایی، شامگاه چهارشنبه،(22 آبان) در ستاد بازآفرینی شهری کردستان که با حضور محمد نهاوندیان، معاون اقتصادی رییس جمهور برگزار شد، اظهار کرد: استان کردستان به لحاظ جمعیتی جزء هجدهمین استان های کشور است و نرخ جمعیت شهری در استان 2.

84 درصد بوده درحالی که این نرخ در کشور 1.

97 درصد است.

وی با اشاره به اینکه پنجمین استان کشور ازلحاظ بزرگ شدن شهرها و افزایش جمعیت شهری هستیم، افزود: وضعیت روستاهای استان کردستان با جمعیت 1.

59 جزء نوزدهمین استان کشور هستیم و این امر نشان از افزایش جمعیت در نواحی منفصل شهری و سکونتگاه های غیررسمی و تخلیه روستاهای استان دارد که اگر در این بخش اقدامات بازدارنده صورت نگی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نایسر از نقاط بحران زای شهری کردستان محسوب می شود

نایسر از نقاط بحران زای شهری کردستان محسوب می شود