مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آبان 1398 ساعت 20:492019-11-13اقتصادي

فروش بیش از 3 میلیارد محصولات صنایع دستی در جشنواره فرهنگ اقوام لرستان


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان از فروش بیش از سه میلیارد و 120 میلیون ریال محصولات صنایع دستی در جشنواره فرهنگ اقوام خبر داد.

- ایسنا/لرستان مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان از فروش بیش از سه میلیارد و 120 میلیون ریال محصولات صنایع دستی در جشنواره فرهنگ اقوام خبر داد.

سید امین قاسمی در جمع خبرنگاران به حضور 71 هنرمند و صنعت گر در این جشنواره اشاره کرد و افزود: در مجموع 59 غرفه به عرضه محصولات صنایع دستی استان ها اختصاص یافت که سهم لرستان 25 غرفه بود.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان تصریح کرد: میزان کل فروش محصولات حوزه صنایع دستی استان ها در این نمایشگاه بالغ بر 3 میلیارد و 122 میلیون ریال بود که از این میزان حدود یک میلیارد و 500 میلیون ریال سهم صنعتگران لرستانی بوده است.

قاسمی اضافه کرد: با توجه به آمار احصاء شده، غرفه ابریشم استان گلستان با 130 میلیون ریال بیشترین و غرفه استان چهارمحال و بختیاری با 20 میلیون ریال کمترین آمار فروش را در این جشنواره به نام خود ثبت کردند.

وی بیان کرد: گلیم، ماشته، جاجیم، حرمی، حصیر و کپو بافی، تراش سنگ های قیمتی و نیمه قیمتی و زیورآلات سنتی، ریز مینیاتور، ملیله کاری، نمد، مسگری، ورشو، چرم دست دوز، البسه محلی، انواع پای پوش محلی مانند گیوه و جوراب س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فروش بیش از 3 میلیارد محصولات صنایع دستی در جشنواره فرهنگ اقوام لرستان

فروش بیش از 3 میلیارد محصولات صنایع دستی در جشنواره فرهنگ اقوام لرستان