مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آبان 1398 ساعت 17:442019-11-13اجتماعي

عدم تمایل مراکز نظامی به تست معاینه فنی/هوای تهران از شهرهای اطراف سالم تر است


معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران اعلام کرد که پادگان ها و نهادهای نظامی اجازه ورود مراکز سیار معاینه فنی برای کنترل آلایندگی سرویس ادارات آن ها را نمی دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محسن پورسید آقایی با حضور در یک برنامه تلویزیونی در مورد وضعیت آلودگی هوای پایتخت توضیحاتی ارائه کرد و با اشاره به تاثیرات طرح ترافیک در کاهش تولید آلاینده ها گفت: دو عامل مهم میزان تولید آلاینده و همچنین شرایط و تغییرات جوی در ایجاد آلودگی هوا نقش دارند به گونه ای که اگر شرایط جوی ثابت باقی بماند، آلایندگی جمع شده و می تواند شاخص های هوا را به شرایط آلوده نزدیک کند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر هوای تهران 8 روز سکون کامل هوا را تجربه کرده اما هنوز شاخص های آلایندگی بر روی عدد 131 باقی مانده است، گفت: معتقدیم که طرح های ترافیکی توانسته میزان تولید مواد آلاینده را کم کند.

وی با اشاره به وضعیت شهرهای پیرامونی تهران گفت: تهران شهر بزرگی است که حدود 5 میلیون خودرو دارد اما وضعیتش با اینکه در شرایط سکون هوا قرار دارد از شهرهای مجاور بهتر است به گونه ای که شاخص آلایندگی در رباط کریم 160، پیشوا 164، ورامین 174، ملارد 152 بوده است در حالی که تهران با وجود طولانی بودن سکون هوا، شاخص ها بر روی عدد 131 باقی مانده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عدم تمایل مراکز نظامی به تست معاینه فنی/هوای تهران از شهرهای اطراف سالم تر است

عدم تمایل مراکز نظامی به تست معاینه فنی/هوای تهران از شهرهای اطراف سالم تر است