مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آبان 1398 ساعت 17:362019-11-13پزشكي

تشریح روند درمان کشتی گیر دچار ضایعه نخاعی


مسئول تیم پزشکی و توانبخشی، در خصوص روند درمان میثم زارع کشتی گیر مدال آور کرمانشاهی که در سانحه رانندگی دچار آسیب شده است، توضیحاتی ارائه داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، میثم زارع دارنده مدال برنز کشتی آزاد نوجوانان جهان و نقره آسیا که به دلیل تصادف رانندگی دچار ضایعه نخاعی شده، پس از یک دوره درمان و انجام عمل جراحی در بیمارستان طالقانی کرمانشاه، از یک ماه پیش در منزل بستری بود که از دو روز گذشته با هماهنگی معاون درمان دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی برای ادامه اقدامات پزشکی و توانبخشی به تهران منتقل و در بیمارستان توانبخشی رفیده که از مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی است، بستری شد.

سید مجید اخوان حجازی مسئول تیم درمانی زارع، اظهارداشت: با توجه به شرایط بیمار و کامل نبودن ضایعه نخاعی، امیدواریم که با اقدامات پزشکی و توانبخشی طولانی مدت و خودترمیمی نخاع ، بیمار به سطحی از استقلال، برای انجام امور شخصی خود برسد.

رییس بخش آسیب های مغزی و نخاعی بیمارستان توانبخشی رفیده، توضیح داد: میثم زارع، در اثر حادثه رانندگی، از ناحیه مهره های 5 و 6 گردنی آسیب دیده است، و خوشبختانه آسیب مهره ها کامل نیست اما هم اکنون دچار ضعف در دست ها و پاهاست، حرکت اندام تحتانی ندارد و فقط حدود 60 تا 70 درصد حرکت در اندام فوقانی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشریح روند درمان کشتی گیر دچار ضایعه نخاعی

تشریح روند درمان کشتی گیر دچار ضایعه نخاعی