مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آبان 1398 ساعت 17:302019-11-13سياسي

همکاری های گسترده میان دو کشور ایران و چین


از پکن؛ ستاری معاون علمی و فناوری رییس جمهوری اسلامی ایران که در چین به سر می برد گفت: چین به عنوان یک قطب قدرتمند سیاسی، اقتصادی و فناوری در جهان، در چند دهه گذشته به عنوان متحد راهبردی ایران، فرصت های مطلوبی جهت توسعه مناسبات اقتصادی و سیاسی در اختیار تهران قرار داده و ایران نیز تلاش کرده است با تکیه بر حسن روابط، فرصت های همکاری متقابلی را در اختیار چین قرار دهد.

سورنا ستاری در نشست تجاری فناوری شرکت های ایرانی و چینی در حاشیه نمایشگاه شنجن افزود: با تلاش مقامات دو کشور و در راستای منافع دو ملت جمهوری اسلامی ایران و جمهوری خلق چین، شاهد گسترش و تعمیق بیش از پیش همکاری های دو کشور در تمام زمینه ها باشیم.

ستاری افزود: وجود همکاری های گسترده میان دو کشور در سطوح مختلف به ویژه حوزه علم و فناوری میان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری ایران و وزارت علوم و فناوری چین، همچنین آکادمی علوم چین و دیگر مراکز مهم علمی و فناوری، بیانگر اهمیت تعاملات فناورانه و اصرار به تحکیم و تقویت سطح روابط دو جانبه در این بخش بوده است.

معاون علمی و فناوری رییس جمهوری اسلامی ایران افزود: چین با اجرای سیاست های گسترده و منسجم علم، فناوری و نوآوری، توانسته است از کشوری در حال توسعه به سمت کشوری نوآور و خلاق حرکت کند دولت چین موفق شده است با استفاده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همکاری های گسترده میان دو کشور ایران و چین

همکاری های گسترده میان دو کشور ایران و چین