مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آبان 1398 ساعت 17:032019-11-13اقتصادي

کشاورزان باید محصولات خود را بیمه کنند


کشاورزان از امسال محصولات خود را بیمه کنند چرا که دولت پرداخت خسارت را نمی پذیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فارس از دزفول، جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به ستاد بحران شهرستان دزفول امروز در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

 علی کرمی رییس اداره هواشناسی دزفول در این جلسه گفت: بر اساس پیش بینی مدل های هواشناسی، اولین بارش قابل توجه در شهرستان دزفول از اواخر روز جمعه آغاز و تا سه شنبه هفته آینده ادامه خواهد داشت و به این دلیل که اولین بار خواهد بود لازم است تدابیری اندیشیده شود که بحرانی رخ ندهد.

وی افزود بارش باران شهرستان از ابتدای مهرماه سال جاری تا 20 آبان ماه حدود 210 میلی متر بوده که سال گذشته و در همین بازه زمانی حدود 129 میلیمتر بارش باران اتفاق افتاده بود.

کرمی بیان کرد: به کشاورزان توصیه می شود در روند کاشت محصولات دیمی و برداشت محصولاتی همچون ذرت سریعتر اقدام نمایند و برای آبیاری و سمپاشی مزارع خود چند روزی دست نگه دارند.

جلال دزفولی مسئول پدافند غیرعامل شهرداری دزفول، نیز اظهار کرد: کارگروه کنترل سیلاب های شهری تشکیل شده و عمده مسائل مطرح شده در خصوص لایروبی مسیرها و خروجی های شهر می باشد و بر اساس وظایف هر یک از اعضای کارگروه تقسیم کار صورت گرفته و خوشبختانه خاکریزهای دو مسیر از سیلاب های سال گذ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشاورزان باید محصولات خود را بیمه کنند

کشاورزان باید محصولات خود را بیمه کنند