مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آبان 1398 ساعت 16:422019-11-13سياسي

واگذاری ساماندهی وانت های «حمل بار در جاده ها» به سازمان راهداری


رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده از واگذاری ساماندهی حمل بار توسط وانت بارها در جاده ها تا پایان سال به این سازمان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، عبدالهاشم حسن نیا در نشست مدیران استانی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، ضمن تقدیر و تشکر از تلاش های به عمل آمده از سوی مدیران و کارکنان در جابه جایی مطلوب زائران اربعین حسینی (ع) در سال جاری، اظهار داشت: عامل موفقیت در جابه جایی زائران، جمع نگری، همکاری و تلاش گروهی دست اندرکاران، مدیران و کلیه کارکنان بوده است.

وی افزود: فراگیری زبان مدیریت و عمل گرایی جمعی و گروهی مهمترین عامل موفقیت در امور و فعالیت های مختلف سازمانی است که جمع کثیری از کاربران و هم وطنان از آن بهره مند می شوند.

حسن نیا، با اشاره به برنامه های اصلی این سازمان تا پایان سال جاری افزود: اجرای طرح ابرار و احداث راه های روستایی، عملیات راهداری زمستانی، بهره گیری از شرکت های هوشمند حمل و نقل جاده ای و ساماندهی وانت بارها از جمله برنامه های اصلی این سازمان تا پایان سال جاری است که می بایست با برنامه و آگاهانه، عملیاتی شده و بازدهی مناسبی در اقتصاد کشور به همراه داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واگذاری ساماندهی وانت های «حمل بار در جاده ها» به سازمان راهداری

واگذاری ساماندهی وانت های «حمل بار در جاده ها» به سازمان راهداری