مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آبان 1398 ساعت 16:242019-11-13سياسي

برگزاری همایش نقش مرکز وکلا و کارشناسان رسمی قوه قضاییه در شیراز


همایش نقش مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه در ارتباط با کرامت انسانی و حقوق عامه در طرح تحول این قوه در شیراز برگزار شد.

- ایسنا/فارس همایش نقش مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه در ارتباط با کرامت انسانی و حقوق عامه در طرح تحول این قوه در شیراز برگزار شد.

رییس مرکز وکلای قوه قضاییه در استان فارس عصر چهارشنبه 22 آبان در این همایش با بیان اینکه تربیت وکیل به قوه قضاییه سپرده شده، گفت: حق الوکاله های غیرمتعارف و تعرفه های بالا، پرونده ها را به سویی کشانده بود که اقشار کم درآمد جامعه امکان استفاده از خدمات وکیل را نداشتند و از طرف دیگر رشد فراینده فارغ التحصیلان حقوقی موجب شد تا دولت بنای تاسیس مرکز وکلاء، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه را در دو دهه پیش بگذارد.

حسن عبدلیان پور ادامه داد: امسال پس از 20 سال فعالیت، وکلایی با تحصیلات آکادمی بالا در این مجموعه، گامی مثبت در راستای حفظ کرامت انسانی و حفظ حقوق عامه برداشته اند.

رییس مرکز کارشناسان رسمی دادگستری فارس نیز با تاکید بر احیای حقوق عامه و توجه به کرامت انسانی، عنوان کرد: یکی از ارکان اساسی نظام جمهوری اسلامی ایران، عدالت محوری است و در گام دوم انقلاب نیز رهبرمعظم به تشریح مفصل وضعیت انقلاب پرداخته اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری همایش نقش مرکز وکلا و کارشناسان رسمی قوه قضاییه در شیراز

برگزاری همایش نقش مرکز وکلا و کارشناسان رسمی قوه قضاییه در شیراز