مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آبان 1398 ساعت 15:372019-11-13پزشكي

بیمارستان بین المللی میلاد در ارومیه افتتاح شد


با حضور معاون اول رییس جمهوری کشورمان و وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بزرگترین بیمارستان بین المللی کشور در ارومیه به بهره برداری رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، بیمارستان بین المللی میلاد به عنوان بزرگترین بیمارستان هوشمند کشور توسط اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهور و سیعد نمکی وزیر بهداشت با همراهی استاندار و جمعی از مسئولان آذربایجان غربی عصر چهارشنبه به بهره برداری رسید.

ین بیمارستان در زمینی به مساحت 9 هزار و 300 مترمربع و با زیربنای 57 هزار و 160 مترمربع و با ظرفیت 300 تخت خواب بزرگترین بیمارستان خصوصی کشور بوده و امشب فاز نخست آن در چهار طبقه مورد افتتاح قرار گرفت.

200 نفر از پزشکان متخصص و فوق تخصص مقیم خارج از کشور استان از سهامداران این بیمارستان خصوصی که مطابق با آخرین استانداردهای بین المللی احداث شده است این بیمارستان در موضوع توریسم درمانی آمادگی ارائه خدمات پزشکی به بیماران کشورهای همسایه ازجمله آذربایجان، ارمنستان، نخجوان و عراق و ترکیه را است.

بیمارستان بین المللی میلاد ارومیه یکی از نخستین بیمارستان های هوشمند خصوصی کشور و مجهز به پیشرفته ترین تجهیزات پزشکی بوده و از سوی دیگر دارای امکانات بی نظیر مانند باند بالگرد بوده که بیماران از شهرهای مختلف به صورت اور‍‍‍ژانسی به این بیمارستان انتقال داد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیمارستان بین المللی میلاد در ارومیه افتتاح شد

بیمارستان بین المللی میلاد در ارومیه افتتاح شد