مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آبان 1398 ساعت 15:292019-11-13اجتماعي

توسعه فضاهای عمومی شهری رویکرد جدی مدیریت شهری است


معاون معماری و شهرسازی شهرداری تهران گفت: یکی از رویکردهای جدی مدیریت شهری در سالهای اخیر توجه به توسعه فضاهای عمومی شهری بوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار شهری خبرگزاری فارس عبدالرضا گلپایگانی معاون معماری و شهرسازی شهرداری تهران شامگاه امشب در مراسم اعطای جایزه طراحی محیطی مسیر ارتباط رود دره فرحزاد و امامزادگان عینعلی و زینعلی که در خانه لرزاده برگزار شد گفت: توسعه فضاهای همگانی و عمومی در تهران رویکردی جدی مدیریت شهری است.

گلپایگانی ادامه داد: این موضوع به ویژه در فضای عمومی که متصل به یکی از فضاهای تاریخی، فرهنگی، اسلامی باشد حایز اهمیت است.

وی افزود: تلاش داریم تا با برگزاری چنین مسابقات و سپس اجرای طرح های برگزیده چهره شهر را و همچنین کیفیت زندگی در شهر را ارتقا ببخشیم.

معاون معماری و شهرسازی گفت: مسابقه برگزار شده از آن جهت اهمیت داشت که محل مورد مناقشه برای طراحی میان یکی از اماکن مذهبی شهر و یکی از اماکن فرهنگی و تفریحی است.

گلپایگانی خاطرنشان کرد: برای برگزاری این مسابقه همکاران من در سازمان نوسازی شهر تهران تلاش زیادی را متحمل شده و در طول مدت برگزاری دوره با هنرمندان بسیاری در تماس بودند.

وی خاطرنشان کرد: از سالها قبل موضوع ارتباط رود دره های شهر تهران با زندگی روزمره شهروندان به طور جدی پیگیری شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه فضاهای عمومی شهری رویکرد جدی مدیریت شهری است

توسعه فضاهای عمومی شهری رویکرد جدی مدیریت شهری است