مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آبان 1398 ساعت 10:222019-11-13سياسي

برای استقلال نهاد وکالت در کشور مقاومت می کنیم


رییس اتحادیه سراسری کانون وکلای دادگستری ایران تاکید کرد: برای استقرار مردم سالاری، حفظ حقوق شهروندی و توسعه کشور چاره ای جز استقلال کانون وکلا و نهاد وکالت نداریم و تا جایی که بتوانیم مقاومت خواهیم کرد.

- ایسنا/فارس رییس اتحادیه سراسری کانون وکلای دادگستری ایران تاکید کرد: برای استقرار مردم سالاری، حفظ حقوق شهروندی و توسعه کشور چاره ای جز استقلال کانون وکلا و نهاد وکالت نداریم و تا جایی که بتوانیم مقاومت خواهیم کرد.

مرتضی شهبازی نیا چهارشنبه 22 آبان در سی و سومین همایش اتحادیه سراسری کانون های وکلای دادگستری کشور در شیراز، تاکید کرد: وکلای مستقل، مهمترین و اساسی ترین یاری رسان برای استقلال قضایی محسوب می شوند.

او با بیان اینکه استقلال نهاد وکالت یک حق عامه است و قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران آن را به رسمیت شناخته است، افزود: استقلال وظیفه سنگینی برای وکیل است.

رییس اتحادیه سراسری کانون وکلای دادگستری ایران با تاکید بر اینکه سیاسی نیستیم اما قانون اساسی و حفظ حقوق مردم برای ما اهمیت دارد، گفت: اگرچه مردم نگاه منفی به وکلا ندارند اما منکر برخی تخلفات نیستیم.

شهبازی نیا ادامه داد: برخلاف همه جای دنیا که دولت تامین مالی برای افرادی که نیاز به وکیل معاضدتی دارند، می کند اما وکلای ما که سربازان کشور و حافظ منافع ملی مح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای استقلال نهاد وکالت در کشور مقاومت می کنیم

برای استقلال نهاد وکالت در کشور مقاومت می کنیم