مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آبان 1398 ساعت 10:132019-11-13سياسي

بیش از یک هزار علمک گاز خطرآفرین در فردیس اصلاح و جابجا شد


رییس اداره گاز شهرستان فردیس از اصلاح و جابجایی یک هزار علمک گاز خطرآفرین در سطح شهرستان خبر داد و گفت: این اقدام با اولویت علمک های معلق توسط اداره گاز انجام شد.

- محمد علیخانی، رییس اداره گاز شهرستان فردیس در گفت و گو با خبرنگار فارس در البرز گفت: با توجه به لزوم رفع موانع خطرآفرین، اصلاح و جابجایی بیش از یک هزار علمک گاز با اولویت علمک های معلق توسط اداره گاز در سطح شهرستان فردیس انجام شد.

رییس اداره گاز شهرستان فردیس از راه انداری واحد امداد موتوری گاز در این شهرستان برای اولین بار در استان البرز و به منظور تسریع در خدمت رسانی به شهروندان خبر داد و افزود: وسعت شبکه گاز فردیس از برخی استان ها بیشتر است.

علیخانی بیان کرد: بیش از یک هزار کیلومتر شبکه توزیع گاز در این شهرستان وجود دارد که گازرسانی به 157 هزار مشترک را پوشش می دهد.

اخیرا 120 هزارمین انشعاب گاز در فردیس واگذار شد و مابقی را مشترکین گاز در بخش مشکین دشت و روستای فرخ آباد زیبادشت تشکیل می دهند.

وی اظهار کرد: برای خرید زمین و احداث ایستگاه تقلیل فشار و توزیع مطلوب گاز در شبکه گازرسانی به ویژه در فصل سرما و در مناطقی از جمله پیک و اهری، از شهرداری فردیس درخواست زمین شده اما همکاری لازم را در این خصوص نداشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از یک هزار علمک گاز خطرآفرین در فردیس اصلاح و جابجا شد

بیش از یک هزار علمک گاز خطرآفرین در فردیس اصلاح و جابجا شد