مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آبان 1398 ساعت 09:462019-11-13ورزشي

اطلاع رسانی؛ حلقه گم شده در شمشیربازی!


فدراسیون شمشیربازی در سال های اخیر با وجود پیشرفت ورزشکارانش در بخش اطلاع رسانی ضعیف ترین عملکرد را داشته است.

نام شمشیربازی ایران بعد از درخشش مجتبی عابدینی در المپیک 2016 ریو بر سر زبان ها افتاد، با این وجود توجه به این رشته و موفقیت های آن در سال های اخیر در سایه برنامه ریزی ضعیف مسئولان در بخش اطلاع رسانی کمرنگ شد.

یکی از ضعیف ترین فدراسیون های المپیکی ایران در بخش انعکاس اخبار داخلی و رویداد های بین المللی، فدراسیون شمشیربازی است زیرا بخش اطلاع رسانی و ارتباط آن ها با رسانه، هم سطح افتخارات و مدال آوری های ورزشکارانش نیست.

از تیم ملی چه خبر؟ این در حالی است که با نزدیک شدن به المپیک 2020 توکیو مسئولان از مدال آوری شمشیربازان سابر ایران در این بازی ها صحبت می کنند، اما مشخص نیست شرایط رسیدگی به این رشته در چه حدی است.

حتی خبری از اردو های آماده سازی، مسابقه های اعزامی و برنامه های دیگر این رشته روی خروجی پایگاه اطلاع رسانی این فدراسیون دیده نمی شود و شاید هم فدراسیون شمشیربازی تمایلی برای درج اخبار تیم های ملی، قهرمانان و سایر برنامه هایش ندارد و ترجیح می دهد در سکوت رسانه ای مثل برخی دیگر از فدراسیون های ورزشی به فعالیتش ادامه دهد! وقتی کاپیتان فراموش می شود توجه نکردن به ملی پوشان شمشیربازی در داخل کشور حتی در چند مو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اطلاع رسانی؛ حلقه گم شده در شمشیربازی!

اطلاع رسانی؛ حلقه گم شده در شمشیربازی!