مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آبان 1398 ساعت 09:072019-11-13سياسي

ضرورت ایجاد زیرساخت های میزبانی رویدادهای بین المللی صنایع دستی در میبد


شهردار میبد از حضور شهر جهانی زیلو در همایش بین‎المللی شهرداران شهرهای جهانی صنایع دستی خبر داد و آن را اولین گام مهم این شهر پس از جهانی شدن عنوان کرد.

- ایسنا/یزد شهردار میبد از حضور شهر جهانی زیلو در همایش بین‎المللی شهرداران شهرهای جهانی صنایع دستی خبر داد و آن را اولین گام مهم این شهر پس از جهانی شدن عنوان کرد.

علیرضا نقوی با اشاره به برگزاری همایش بین‎المللی شهرداران شهرهای جهانی صنایع دستی در کشور چین، این همایش را فرصتی ارزشمند برای عرضه هنرصنعت جهانی زیلو به جهانیان عنوان کرد و گفت: در این همایش با مستندهای تهیه شده به زبان انگلیسی، نحوه بافت زیلو، کاربردها و فرآیند جهانی شدن آن به نمایش گذاشته شد.

وی با بیان این که نمایندگان 20 کشور دنیا در این همایش حضور دارند، تصریح کرد: در همایش امسال که به میزبانی شهر اکسی چین در حال برگزاری است، پنج شهر از کشورمان شامل شهرهای مریوان، لاله جین، میبد، سیرجان و سراوان به نمایندگی از روستای کلپورگان حضور دارند.

به گفته وی، همچنین در این همایش 9 هنرمند شاخص صنایع دستی کشورمان از شهرهای تبریز، اصفهان، مشهد، آباده، میبد، سیرجان، مریوان، لاله جین و روستای کلپورگان به همراهی هیأتی چهار نفره از مسئولان معاونت صنایع دستی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در این همایش حض


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت ایجاد زیرساخت های میزبانی رویدادهای بین المللی صنایع دستی در میبد

ضرورت ایجاد زیرساخت های میزبانی رویدادهای بین المللی صنایع دستی در میبد