مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آبان 1398 ساعت 09:072019-11-13فرهنگي

دانشنامه در فارس به آرم خلاصه شده است


یک نویسنده و پژوهشگر تاریخ و ادبیات استان فارس با اشاره به وضعیت دانشنامه فارس، گفت: دانشانامه در استان فقط به یک آرم خلاصه شده است.

- محمد حسین ابراهیمی در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: در استان پهناور فارس سالانه شاهد تولید و چاپ آثار درخوری در حوزه فرهنگ و تمدن فارس هستیم که در نوع خود ارزشمند و قابل تقدیرند.

وی ادامه داد: بنیاد فارس شناسی، قطب علمی پژوهش های فرهنگی و ادبی فارس، مراکز سعدی شناسی و حافظ شناسی، فرهنگ و ارشاد اسلامی، میراث فرهنگی و گردشگری وحوزه هنری فارس، مراکز علمی ، آموزشی و دانشگاهی و دیگر نهادهای علمی و فرهنگی استان هرکدام هر ساله آثاری را در زمینه فرهنگ و تمدن فارس منتشر کرده و می کنند و تعداد زیادی اثر نیز توسط نویسندگان و پژوهشگران این خطه به صورت شخصی و توسط ناشران خصوصی منتشر می شود.

این نویسنده و پژوهشگر تاریخ و ادبیات عنوان کرد: تمامی این فعالیت ها و وجود این نهادها برای استان بسیار ارزشمند است اما نکته مهم این است که هماهنگی لازم بین تولیدات وجود ندارد و به نوعی هرکس کار خودش را انجام می دهد و این مسئله از سویی پراکندگی و بعضاً تکرار موضوعات را در بر دارد و از سوی دیگر باعث شده که بسیاری از موضوعات در حوزه فرهنگ و تمدن فارس ناشناخته مانده و به آن ها پرداخت نشود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشنامه در فارس به آرم خلاصه شده است

دانشنامه در فارس به آرم خلاصه شده است