مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آبان 1398 ساعت 09:052019-11-13فرهنگي

تنبیه کارگردان کردستانی این بار در اردن و انگلیس


فیلم کوتاه تنبیه به کارگردانی جلال ویسی و تهیه کنندگی مشترک حوزه هنری کردستان و دفتر انجمن سینمای جوانان سنندج به بخش رقابتی دهمین دوره جشنواره بین المللی فیلم کرامت اردن و راه یافت.

- فیلم کوتاه تنبیه به کارگردانی جلال ویسی و تهیه کنندگی مشترک حوزه هنری کردستان و دفتر انجمن سینمای جوانان سنندج به بخش رقابتی دهمین دوره جشنواره بین المللی فیلم کرامت اردن و راه یافت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیما مرکز کردستان، فیلم تنبیه اثر کارگردان جوان سنندجی جلال ویسی در ادامه حضور خود در جشنواره های داخلی و خارجی به بخش پایانی و رقابتی دهمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه KARAMAHRF FESTIVAL که با موضوع حقوق بشر پنج تا 12 دسامبر 2019 (14 تا 21 آذر) دراردن برگزار می شود راه پیدا کرد.

این فیلم همچنین مجوز حضور در بخش نهایی حشنواره Derby Film Festival که از 14 تا 18 نوامبر (23 تا 25 آبان) در شهر دربی شایر انگلیس برگزارمی شود، راه پیدا کرد.

این فیلم 11 دقیقه ای بدون دیالوگ با بازیگری مهران مُکاری فیلمی ضد جنگ بوده و استفاده نادرست از قدرت را به عنوان زمینه ای برای از بین بردن آرمان های انسانی به تصویر در آورده است.

در این فیلم که طراحی و ایده آن را خود کارگردان برعهده داشته است، سیروان کریمی نویسنده فیلمنامه، مهدی کرمی به عنوان تصویر بردار، ارسطو مفاخری به عنوان صدابر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تنبیه کارگردان کردستانی این بار در اردن و انگلیس

تنبیه کارگردان کردستانی این بار در اردن و انگلیس