مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آبان 1398 ساعت 09:002019-11-13سياسي

3200 معلم جذب آموزش و پرورش استان سیستان و بلوچستان می شوند


از محل قانون الحاق یک ماده به قانون تکلیف معلمان حق التدریس، 3200 معلم جذب آموزش وپرورش استان سیستان و بلوچستان می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، یارمحمد حسین بر در جلسه شورای معاونان آموزش وپرورش استان سیستان و بلوچستان گفت: شاخص های آموزش وپرورش استان سیستان و بلوچستان از سال 92با تدوین برنامه توسعه ملی تا حدی بهبودیافته است.

برنامه توسعه ملی در همه ابعاد جایگاه ویژه ای دارد و از اولویت های اصلی آموزش وپرورش محسوب می شود.

مدیرکل امور اداری و تشکیلات وزارت آموزش وپرورش افزود: در تحلیل و مقایسه شاخص های استان با نرم کشور در مقطع ابتدایی حجم زیادی بازمانده از تحصیل داریم و همچنین در مقطع متوسطه دوم به دلایل مختلف با معضل ترک تحصیل دانش آموزان مواجه هستیم.

حسین بر ازجمله دلایل بازماندگی و ترک تحصیل در استان سیستان و بلوچستان را شرایط اقتصادی، سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، مذهبی و قومی دانست و بر حضور نیروهای بومی استان در شوراهای تصمیم ساز، تصمیم گیر و مؤثر مانند شورای عالی آموزش وپرورش تأکید کرد.

مدیرکل امور اداری وزارت آموزش وپرورش گفت: با حمایت های بی دریغ و درایت معاون آموزش ابتدایی وزارتخانه و همچنین تلاش همکاران استان، حوزه پیش دبستانی جزو بهترین شاخص ها در کشور معرفی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3200 معلم جذب آموزش و پرورش استان سیستان و بلوچستان می شوند

3200 معلم جذب آموزش و پرورش استان سیستان و بلوچستان می شوند