مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آبان 1398 ساعت 08:412019-11-13سياسي

برای برقرای امنیت انتخابات تعارف نداریم


فرمانده نیروی انتظامی در همایش سراسری هیئت های نظارت بر انتخابات گفت: خط قرمز ما امنیت انتخابات است و در بحث حفاظت از این امانت، با کسی تعارف نداریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، سردار حسین اشتری در همایش سراسری هیئت های نظارت بر انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی که صبح امروز در تالار قدس حرم مطهر رضوی برگزار شد، در جمع خبرنگاران در رابطه با مهم ترین تمهیدات نیروی انتظامی برای انتخابات آینده مجلس، اظهار داشت: یکی از چهار مرجع پاسخگویی به استعلامات شورای نگهبان، نیروی انتظامی است و خوشبختانه ما به دلیل تجمیع بانک های اطلاعاتی، در یکجا به شورای نگهبان پاسخگو هستیم که پیش تر این استعلامات از آگاهی، پلیس مواد مخدر، پلیس امنیت و اینترپل بود.

وی عنوان کرد: هم اکنون همه کارهای تحقیقاتی در پلیس امنیت تجمیع شده است و تحقیقات را در مورد کسانی که احتمال می دادیم نامزد شوند، شروع کرده ایم و نتایج اعلام خواهد شد.

فرمانده نیروی انتظامی کشور افزود: موضوع بعدی امنیت حوزه های انتخاباتی است که امانتی در دست ما است و با برنامه ریزی دقیق و اطلس تهیه شده از اتفاقات گذشته، با آرامش کامل انتخابات برگزار خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای برقرای امنیت انتخابات تعارف نداریم

برای برقرای امنیت انتخابات تعارف نداریم