مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آبان 1398 ساعت 08:042019-11-13سياسي

محمودی شاه نشین: مجلس با جدیت راهکارهای مقابله با آلودگی هوا را دنبال می کند


یک عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها با تاکید بر اینکه مجلس تمام تلاش خود را برای حمایت از راهکارهای مقابله با آلودگی هوا به کار گرفته است، - گفت: کمیسیون امور داخلی و شوراها نیز در حال تهیه گزارشی از میزان اجرایی شدن برنامه های پیش بینی شده برای مقابله با آلودگی هوا است.

محمد محمودی شاه نشین در گفت وگو با ایسنا با اشاره به راهکارهای مقابله با آلودگی هوا بیان کرد: مجلس شورای اسلامی در طول سال های متمادی از هر طریقی که توانسته سعی کرده تا با پدیده آلودگی هوا مقابله کند و تا جایی که امکان پذیر بوده اعتبارات مورد نیاز برای طرح های زیست محیطی چه در قالب کمک به شهرداری ها و چه در قالب توسعه حمل و نقل عمومی به منظور مقابله با آلودگی هوا اختصاص داده است.

وی در ادامه اظهار کرد: یکی از عوامل موثر در افزایش آلودگی هوا استفاده از سوخت های فسیلی برای گرمایش ساختمان هاست که خوشبختانه با تلاش های انجام شده انرژی الکتریکی در حال جایگزین شدن سوخت های فسیلی است.

دومین عامل موثر بنزین خودروها است که مجلس در سال جاری نیز معافیت های گمرکی برای واردات خودروهای هیبریدی در نظر گرفت و جایگزین شدن این خودروها خود می تواند در کاهش آلودگی موثر باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محمودی شاه نشین: مجلس با جدیت راهکارهای مقابله با آلودگی هوا را دنبال می کند

محمودی شاه نشین: مجلس با جدیت راهکارهای مقابله با آلودگی هوا را دنبال می کند