مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آبان 1398 ساعت 08:042019-11-13اقتصادي

اجرای پروژه راه سازی مرکز کشور به عراق/ 600 میلیارد به کریدور غرب اختصاص یافت


سرپرست معاونت ساخت و توسعه راه های کشور از اجرای پروژه راه سازی مرکز کشور ایران به عراق خبر داد و گفت: مطالعات توجیهی این پروژه شروع شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد رضا کدخدا زاده در جمع خبرنگاران در سخنانی با بیان اینکه کریدور غرب، یکی از کریدورهای نمونه کشور است، اظهار داشت: در حال حاضر دو کریدور در کشور تعریف کرده ایم که یکی از آنها کریدور غرب است که از مرز بازرگان تا بندر امام ادامه دارد و پنج استان را در بر می گیرد.

وی، بیان داشت: در این راستا هیئت دولت و سازمان مدیریت و برنامه ریزی از موارد و ظرفیت هایی که در قانون پیش بینی شده از جمله بحث سرمایه گذاری، در این محور استفاده می کند.

سرپرست معاونت ساخت و توسعه راه های کشور با بیان اینکه در آخرین جلساتی که با سازمان مدیریت و برنامه ریزی داشتیم حدود 600 میلیارد تومان را به عنوان تسهیلات در اختیار این کریدور گذاشتند.

کدخدا زاده با بیان اینکه این امر در این راستا بوده تا سرمایه گذارانی که می خواهند در این خصوص سرمایه گذاری کنند اگر وام و تسهیلاتی از بانک ها می گیرند از آن به عنوان استهلاک سود تسهیلات خود استفاده کنند، گفت: همچنین بسته ای را آماده کرده ایم و با استانداری ها نیز هماهنگ کرده ایم که هر سرمایه گذاری در این پنج استان و این کریدور سرمایه گذاری کند، ظرفیت هایی ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای پروژه راه سازی مرکز کشور به عراق/ 600 میلیارد به کریدور غرب اختصاص یافت

اجرای پروژه راه سازی مرکز کشور به عراق/ 600 میلیارد به کریدور غرب اختصاص یافت