مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آبان 1398 ساعت 08:012019-11-13اقتصادي

ساخت 62 هزار واحد مسکونی در استان تهران


برنامه طرح اقدام ملی مسکن در شهر های بالای 100 هزار نفر جمعیت در اداره کل راه و شهرسازی استان تهران نزدیک به 62 هزار واحد است.

- به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، ​مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران در جلسه با مدیران حوزه مسکن و بازآفرینی و 6 منطقه شهرستانی استان تهران، برنامه ابلاغی 61 هزار و 937 واحد در استان تهران را اعلام کرد.

آقای رضا نگهبان در این جلسه ضمن تاکید بر اهمیت اجرای طرح اقدام ملی تولید مسکن و رضایت مردم، گفت: بازشماری سریع املاک و تک برگی شدن اسناد در اولویت وظایف حوزه املاک و حقوقی و ادارات 6 منطقه شهرستانی است و این پیش زمینه و اساس معوض زمین در طرح اقدام ملی تولید مسکن است.

وی با بیان اینکه 25 درصد برنامه اقدام ملی در کشور مرتبط با استان تهران است، افزود: همه مناطق استان تهران موظف به ارائه پیشنهادات در حوزه زمین برای طرح های اقدام ملی هستند که طی همین جلسه انجام شده است و بررسی مغایرت ها و سایر امور پیگیری جزء وظایف شهرستان ها است که اصلی ترین تکالیف اصلی روسای حوزه مسکن و ادارات شهرستانی است.

آقای نگهبان تصریح کرد: وظیفه استان تهران، تولید مسکن مشارکتی به میزان 2950 واحد مسکونی، تامین زمین برای اقشار ویژه به میزان 1000 واحد، تکمیل واحد های نیمه تمام خریداری شده و نیمه تمام در قالب مشارکت به میزان 1987 واحد،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت 62 هزار واحد مسکونی در استان تهران

ساخت 62 هزار واحد مسکونی در استان تهران