مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آبان 1398 ساعت 07:502019-11-13اقتصادي

توقیف بیش از 1000دستگاه خودرو با تخلفات میلیونی


رییس پلیس راهور استان از توقیف 1211 دستگاه خودرو با تخلفات بالای 10 میلیون ریال از ابتدای سال جاری تاکنون در استان خبر داد.

- سرهنگ سید علی حسینی گفت:از ابتدای سال جاری تا کنون 1211 دستگاه خودرو عمومی و شخصی توسط افسران گشت محورهای مواصلاتی استان به علت خلافی بالای 10 میلیون ریال و عدم پرداخت معوقات دولتی و شکایت در سیستم اجراییات راهور ، متوقف و برای سیر مراحل قانونی روانه پارکینگ شدند.

وی ادامه داد: بیشترین میزان تخلف در توقیف های صورت گرفته مربوط به یک دستگاه خودروی پژو 405 با مبلغ بیش از 120میلیون ریال است.

سرهنگ حسینی خاطر نشان کرد:برابر تبصره ماده 8 قانون رسیدگی به تخلفات راهنمایی و رانندگی مصوب مجلس شورای اسلامی در سال 89 در صورتی که جریمه خودرویی به مبلغ 10 میلیون ریال برسد راهنمایی و رانندگی موظف است مراتب را به صورت کتبی به وی ابلاغ و چنانچه ظرف مدت یک ماه از تاریخ ابلاغ ، مالک خودرو نسبت به پرداخت جریمه یا اعتراض به واحد رسیدگی مندرج در ماده 5 این قانون اقدام نکند راهنمایی و رانندگی مکلف به توقیف خودرو تا پرداخت خلافی است.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی استان مرکزی در پایان از رانندگان در خواست کرد ضمن رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی به منظور پیشگیری از هرگونه مشکل به صورت نوبه ای نسبت به رصد میزان تخل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توقیف بیش از 1000دستگاه خودرو با تخلفات میلیونی

توقیف بیش از 1000دستگاه خودرو با تخلفات میلیونی