مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آبان 1398 ساعت 07:422019-11-13اقتصادي

بانک ها کم کاری خود را در اعطای تسهیلات اشتغال جبران کنند


بانک ها کم کاری خود را در اعطای تسهیلات اشتغال جبران کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، انوشیروان محسنی بندپی صبح چهارشنبه در کارگروه شورای اشتغال استان تهران طی سخنانی اظهار داشت: صندوق کار آفرینی امید در استان تهران در میانگین پرداخت تسهیلات عملکرد مطلوبی نداشته است.

وی با بیان اینکه بر اساس قانون بودجه 10 درصد اعتبارات ارزش افزوده در روستاها می تواند صرف ایجاد اشتغال شود گفت: در همه بخش ها سهم ملی استان تهران از اعتبارات ملی کم بوده است در صنعت و معدن این مشکل مشهود است.

استاندار تهران بیان داشت: در دریافت اعتبارات اشتغالزایی استان تهران رتبه 27 بودیم و با جلسات متعدد توانستیم بخشی از این سهم را دریافت کنیم و در حال حاضر منابع و تسهیلات کارآفرینی موجود است اما مشکلی وجود دارد و اخذ ضمانت از مددجویان کمیته امداد یکی از این مشکلات است.

محسنی بند پی افزود: تجربه کمیته امداد امام در ایجاد صندوق اعطای تسهیلات کار آفرینی به مددجویان تجربه موفقی است که باید مورد الگو قرار بگیرد.

وی بیان داشت: تحقق شعار رونق تولید و خنثی سازی توطئه استکبار حضور اثربخش مدیران در ایجاد اشتغال است و در این راستا بانک ها کم کاری خود را در اعطای تسهیلات اشتغال جبران کنند لذا بانک ها اگر نتوانند کم کاری خود را در اعطای تسهیلات اشتغال جبران کنند دیگر ض


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بانک ها کم کاری خود را در اعطای تسهیلات اشتغال جبران کنند

بانک ها کم کاری خود را در اعطای تسهیلات اشتغال جبران کنند