مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آبان 1398 ساعت 07:352019-11-13سياسي

چاه های محوطه بازار قزوین ایمن سازی شده است


سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری قزوین گفت: با توجه به لایروبی های صورت گرفته تمامی چاه های محوطه بازار قزوین ایمن سازی شده است تنها چهار چاه در برف اندازها بود که آن ها هم بهسازی شد و طی چند روز آینده تمام چاه های محدوده بازار قزوین ایمن می شود.

- ایسنا/قزوین سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری قزوین گفت: با توجه به لایروبی های صورت گرفته تمامی چاه های محوطه بازار قزوین ایمن سازی شده است تنها چهار چاه در برف اندازها بود که آن ها هم بهسازی شد و طی چند روز آینده تمام چاه های محدوده بازار قزوین ایمن می شود.

مهدی امینی سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری قزوین در صحن علنی شورای شهر قزوین که شب گذشته برگزار شد، با اشاره به سیلاب فروردین ماه تصریح کرد: فروردین ماه امسال سیلابی را در قزوین تجربه کردیم که در قرن گذشته بی سابقه بود، میزان بارندگی 11 و 12 فروردین ماه در شیراز 55 میلی متر بود و خسارات مختلفی ایجاد کرد درحالی که میزان بارندگی در قزوین 55 میلی متر بود و خسارت چندانی نداشت.

وی افزود: هم اکنون در کل کشور 105 مدیر شهری و استانی بابت سیلاب در بازداشت و 145 پرونده در حال پیگیری و پاسخگویی است، در این میان عملکرد شهرداری قزوین در مواجه با سیلاب خوب و جزو دو شهر برتر کشور بود به طوری که میزبانی همایش مدیریت ملی پسماند را امسال ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چاه های محوطه بازار قزوین ایمن سازی شده است

چاه های محوطه بازار قزوین ایمن سازی شده است