مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آبان 1398 ساعت 07:252019-11-13سياسي

ارتقای سواد رسانه ای مانع شایعه پراکنی دشمنان است


استاندار قم در جمع هیئت رییسه شورای روابط عمومی استان، گفت: ارتقای سواد رسانه ای روابط عمومی ها و هدایت افکار عمومی مانع از شایعه پراکنی دشمنان خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما مرکز قم، بهرام سرمست، استاندار قم در جمع هیئت رییسه شورای روابط عمومی استان، هنر پاسخگویی به افکار عمومی را از ویژگی های روابط عمومی ها برشمرد و افزود: سواد رسانه ای روابط عمومی ها همسو با هدایت افکار عمومی و بازدارنده شایعه پراکنی های هدفمند دشمنان خواهد بود.

سرمست هم افزایی بین روابط عمومی ها را سبب افزایش بهره وری و ارتقاء توانمندی روابط عمومی ها عنوان کرد.

استاندار قم با بیان اینکه خدمت به مردم وظیفه همه مدیران دستگاه ها است خواستار اطلاع رسانی خدمات صورت گرفته از سوی روابط عمومی ها به مردم شد.

در این نشست معاون سیاسی، امنیتی استاندار با اشاره به جایگاه روابط عمومی ها گفت: روابط عمومی ها با خلاقیت، ابتکار و نوآوری زمینه تعامل و اعتمادسازی را فراهم کنند.

اعضاء هیئت رییسه روابط عمومی های استان نیز در این جلسه به بیان مشکلات، شیوه های نوین روابط عمومی و اطلاع رسانی و سایر دیدگاه های خود پرداختند.

در پایان این نشست حکم اعضاء هیئت رییسه از سوی استاندار ابلاغ و مقرر شد هفت نفر به عنوان اعضاء هیئت رییسه، دو نفر به عنوان بازرس و یک نفر به عن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتقای سواد رسانه ای مانع شایعه پراکنی دشمنان است

ارتقای سواد رسانه ای مانع شایعه پراکنی دشمنان است