مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آبان 1398 ساعت 07:242019-11-13سياسي

مجریان انتخابات باید بی طرف باشند/ لزوم گسترش شفافیت


معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با بیان اینکه شفافیت در برگزاری خوب انتخابات بسیار مهم است ادامه داد: مجریان انتخابات باید بی طرف باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مجید خورشیدی صبح چهارشنبه در کارگاه آموزشی آشنایی معاونین سیاسی و بخشداران استان بوشهر با قانون انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: ما به عنوان کارگزاران دولت در همه موارد نقش هماهنگ کننده بر عهده داریم اما در یک موضوع نقش اجرایی داریم و آن برگزاری امر خطیر انتخابات است.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر افزود: مهم ترین عاملی که عملکرد ما با آن ارزیابی می شود نحوه برگزاری انتخابات است.

چیزی برای پنهان کردن نداریم خورشیدی با تاکید بر امنیت، شفافیت، سلامت و مشارکت در انتخابات به عنوان چهار محور مهم در برگزاری انتخابات تصریح کرد: حسن برگزاری انتخابات منوط به تامین و حفظ امنیت است و برای تحقق آن ضروری است به آسیب شناسی چالش ها پرداخته، آسیب ها شناسایی و برای رفع آن ها راهکار ارائه شود.

وی با بیان اینکه شفافیت محور دوم در برگزاری خوب انتخابات است ادامه داد: ما هیچ چیز برای پنهان کردن از مردم نداریم.

مردم ناظر اصلی کار ما هستند خورشیدی تاکید کرد: مردم ناظر اصلی کار ما هستند از این رو برای پاسداشت امر مهم شفافیت انتخابات، نها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجریان انتخابات باید بی طرف باشند/ لزوم گسترش شفافیت

مجریان انتخابات باید بی طرف باشند/ لزوم گسترش شفافیت