مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آبان 1398 ساعت 07:232019-11-13اقتصادي

کسب رتبه نهم کشوری استان اردبیل در کاهش تصادفات جاده ای


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل گفت: در کاهش تصادفات جاده ای استان اردبیل رتبه نهم کشوری را در 6 ماهه امسال به خود اختصاص داده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما از اردبیل؛ علی رحمتی در نهمین جلسه کمیسیون ایمنی راهها در استانداری اردبیل با بیان اینکه در سایه تلاش و زحمات شبانه روزی اعضای کمیسیون ایمنی راهها، استان اردبیل در مجموع تصادفات برون شهری و روستایی 4 و هشت دهم درصد کاهش داشته است افزود: درمدت یاد شده در بخش تصادفات برون شهری نیز 22 درصد کاهش تصادفات و تلفات جاده ای را شاهد بودیم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل از فعالیت 64 سامانه تردد شمار در جاده های استان اردبیل خبر داد و تصریح کرد: 40دوربین نظارت تصویری، 27 سامانه ثبت تخلفات عبور و مرور سرعت و 2سامانه نوین حین حرکت نیز در محورهای مواصلاتی استان اردبیل فعال است.

رحمتی مجهز شدن 167 کیلومتر از محورهای مواصلاتی استان به سیستم روشنایی را یاد آور شد و اظهار کرد: هوشمندسازی جاده ها از اولویت های مهم راهداری است.

وی به مناسبت 26 آبان روز ایمنی و حمل و نقل از اجرای برنامه های مختلف از جمله برگزاری کلاس های آموزشی برای موتورسواران، عابران پیاده و رانندگان وانت بار در شهرستان های مختلف استان خبر داد و گفت: پاسگاه پلیس راه گرمی- مغان به زودی افتتا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کسب رتبه نهم کشوری استان اردبیل در کاهش تصادفات جاده ای

کسب رتبه نهم کشوری استان اردبیل در کاهش تصادفات جاده ای