مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آبان 1398 ساعت 07:182019-11-13اقتصادي

نخستین خودروی برقی چینی در اروپا


به نظر می رسد که شاسی بلند جدیدی تحت عنوان Aiways U5 قرار است از سال آینده به بازار کشورهای اروپایی عرضه شود که نخستین خودروی برقی چینی در این قاره به شمار می رود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پیشتر اخبار و گزارش های متعددی مبنی بر عرضه یک خودروی چینی مجهز به پیشرانه الکتریکی در بازار اروپا منتشر شده بود.

این خودرو که Aiways U5 نام دارد، در کارخانه اصلی خود، در شهر شانگهای چین، به تولید می رسد و از ماه جاری میلادی نیز روانه بازار چین می شود.

طبق برنامه ریزی و مذاکرات صورت گرفته میان اتحادیه اروپا و این شرکت چینی، فروش خودروی مذکور قرار است از سه ماهه دوم سال 2020 میلادی آغاز شود و در دسترس مشتریان اروپایی قرار بگیرد.

همچنین گفته می شود این خودرو تمامی استانداردهای وضع شده برای حمل و نقل در اتحادیه اروپا را اخذ کرده و بدین ترتیب آمادگی لازم برای عرضه در کشورهای این قاره سبز را داراست.

به گفته کارشناسان و تحلیلگران، عرضه این خودروی الکتریکی جدید در اروپا بدون شک زیر ذره بین نهادها و شرکت های متعددی از جمله شرکت های خودروسازی چینی قرار خواهد گرفت تا بتوانند میزان موفقیت، فروش و استقبال مشتریان اروپایی از خودروهای چینی و الکتریکی را رصد کرده و مطابق با آن، به تولید و عرضه محصولات جدیدی بپردازند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخستین خودروی برقی چینی در اروپا

نخستین خودروی برقی چینی در اروپا