مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آبان 1398 ساعت 06:392019-11-13سياسي

برنامه ایمنی آب شهر یزد تکمیل شد


مدیر محیط زیست و کیفیت منابع آب شرکت آب منطقه ای یزد گفت: برنامه ایمنی آب شهر یزد به عنوان اولین برنامه ایمنی آب تکمیل شده در کشور است که در مرحله ممیزی نهایی قرار دارد.

- ایسنا/یزد مدیر محیط زیست و کیفیت منابع آب شرکت آب منطقه ای یزد گفت: برنامه ایمنی آب شهر یزد به عنوان اولین برنامه ایمنی آب تکمیل شده در کشور است که در مرحله ممیزی نهایی قرار دارد.

ناهید غلامنژاد با اشاره به این که برنامه ایمنی آب یکی از مهمترین و کامل ترین اقدامات برای تضمین کیفیت آب شرب است، اظهار کرد: ضروری است اجرا و توسعه برنامه مذکور به عنوان یک روش اساسی برای رسیدن به سلامت آب مورد توجه همگان قرار گیرد.

وی افزود: این برنامه براساس سند ملی بهبود کیفیت آب شرب، مصوب هیئت وزیران در سال 1390 و رهنمودهای سازمان جهانی بهداشت از آذر ماه 94 درمحدوده شهر یزد و سایر مناطق استان آغاز شد و هم اکنون برنامه ایمنی آب شهر یزد به عنوان اولین برنامه ایمنی آب تکمیل شده ی کشور، در مرحله ممیزی نهایی قرار دارد.

وی با اشاره به این که آب آشامیدنی شهر یزد از منابع آب سطحی و زیرزمینی تامین می شود، تصریح کرد: ایمنی آب با هدف شناسایی رویدادهای مخاطره آمیز، تدوین برنامه ها و راهکارهای لازم جهت حذف و یا کاهش عوامل تهدید کننده سلامت آب آشامیدنی، از حوضه آبریزتا نقطه مصرف انجام می گردد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه ایمنی آب شهر یزد تکمیل شد

برنامه ایمنی آب شهر یزد تکمیل شد