مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آبان 1398 ساعت 06:232019-11-13سياسي

حمایت از طرح های دانش بنیان در اولویت سازمان اوقاف


مسئول امور استان های سازمان اوقاف و امور خیریه گفت: افزایش تعامل بین وقف و فناوری های نوین و حمایت از فعالیت های دانش بنیان یکی از اولویت های سازمان اوقاف و امور خیریه است.

- ایسنا/سمنان مسئول امور استان های سازمان اوقاف و امور خیریه گفت: افزایش تعامل بین وقف و فناوری های نوین و حمایت از فعالیت های دانش بنیان یکی از اولویت های سازمان اوقاف و امور خیریه است.

حجت الاسلام والمسلمین حسین روحانی نژاد در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان سمنان و امام جمعه سمنان اظهار کرد: باید در جهت افزایش تعامل بین وقف و فعالیت های دانش بنیان برنامه ریزی کنیم و ارتباط این دو بخش را بیش ازپیش گسترش دهیم.

وی افزود: زمینه های سرمایه گذاری فراوانی در حوزه موقوفات وجود دارد، باید از آنها به نحو احسن استفاده شود و یکی از اقدامات مهم این است که تلاش کنیم بیش ازپیش از فناوری های روز استفاده کنیم.

مسئول امور استان های سازمان اوقاف و امور خیریه تصریح کرد: یکی از اولویت های سازمان اوقاف و امور خیریه سرمایه گذاری در موقوفات باهدف افزایش بهره وری موقوفات است و اقدامات خوبی در این حوزه انجام شده است که آثار و برکات این سرمایه گذاری ها در آینده ای نزدیک مشخص و معلوم می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت از طرح های دانش بنیان در اولویت سازمان اوقاف

حمایت از طرح های دانش بنیان در اولویت سازمان اوقاف