مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آبان 1398 ساعت 06:232019-11-13سياسي

برگزاری 5000 نشست کتابخوان در استان همدان


مدیرکل کتابخانه های عمومی همدان از برگزاری 5 هزار نشست کتابخوان در قالب کتابخانه ای، مدرسه ای و با حضور اقشار مختلف جامعه در استان همدان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان همدان صبح چهارشنبه در نخستین نشست تخصصی کتابخوان رونق تولید که در کتابخانه مرکزی همدان برگزار شد، عنوان کرد: در راستای شعار سال مبنی بر رونق تولید که توسط مقام معظم رهبری نامگذاری شده نخستین نشست تخصصی کتابخوان با همین موضوع و با همکاری اتاق بازرگانی و انجمن علمی ارتقا کتابخانه های عمومی ایران تدارک دیده شد.

وی با اشاره به اینکه برای پیشرفت و ترقی نیاز به مطالعه و استفاده از تجربه دیگران داریم، افزود: نشست کتابخوان برای معرفی کتاب بین 5 تا 10 دقیقه است که از سال 94 آغاز شده است.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان همدان با بیان اینکه نشست کتابخوان در موضوعات مختلف برگزار می شود، تصریح کرد: تا کنون بیش از 5 هزار نشست کتابخوان در قالب کتابخانه ای، مدرسه ای و با حضور اقشار مختلف جامعه برگزار شده است.

زارعی با اشاره به اینکه نخستین نشست کتابخوان در حوزه اقتصادی با موضوع رونق تولید را امروز شاهد هستیم ادامه داد: امروز برای کتابخانه های عمومی، رویکردهای اجتماعی و اقتصادی نیز تعریف شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری 5000 نشست کتابخوان در استان همدان

برگزاری 5000 نشست کتابخوان در استان همدان