مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آبان 1398 ساعت 06:232019-11-13اقتصادي

سطح اراضی کشاورزی به 18 میلیون هکتار کاهش یافت


مشاور امور انتظامی سازمان امور اراضی کشور با اشاره به روند کاهشی سطح اراضی کشاورزی گفت: سطح اراضی از 24 میلیون هکتار به 18 میلیون هکتار کاهش یافته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، تقی ایروانی صبح چهارشنبه در مراسم معارفه فرمانده یگان حفاظت اراضی کشاورزی مازندران با اشاره به حساسیت اراضی در استان مازندران گفت: مازندران جزو اولویت اول از نظر اراضی در کشور است و این درحالی که امکانات و شرایط برای حفاظت از اراضی مرغوب بسیار محدود است.

وی با عنوان اینکه تحولاتی انجام در سازمان امور اراضی و جذب بیش از هزار نیرو ادامه داد: حرکتی برای صیانت از اراضی در کشور ایجاد شده است.

ایروانی با اشاره به تاکید و نگرانی مقام معظم رهبری در زمینه حفاظت از اراضی تصریح کرد: در شرایط کنونی که دشمن تلاش دارد تا از نظر اقتصادی ملت و کشور را فلج کند باید از اراضی صیانت کرد.

مشاور امور انتظامی سازمان امور اراضی با اظهار اینکه باید فکر اساسی تری برای حفظ و صیانت از اراضی داشته باشیم گفت: زمانی 24 میلیون هکتار زمین کشاورزی در کشور وجود داشت ولی امروز این میزان به 18 میلیون هکتار کاهش یافته است و این روند کاهشی نگران کننده است.

وی ادامه داد: زمین کشاورزی که تغییر کاربری داده شد برای اعاده به وضعیت سابق آن نیازمند زمان زیادی است و این مسئله حساسیت حفاظت از اراضی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سطح اراضی کشاورزی به 18 میلیون هکتار کاهش یافت

سطح اراضی کشاورزی به 18 میلیون هکتار کاهش یافت