مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آبان 1398 ساعت 06:182019-11-13اقتصادي

ایجاد 40 هزار شغل توسط ستاد اجرایی فرمان امام در سیستان و بلوچستان


سیستان و بلوچستان، رییس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) از ایجاد 40 هزار شغل در استان سیستان و بلوچستان توسط این ستاد طی دوسال اخیر خبر داد.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان سیستان و بلوچستان، رییس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) از ایجاد 40 هزار شغل در استان سیستان و بلوچستان توسط این ستاد طی دوسال اخیر خبر داد.

محمد مخبر در جریان سفر به استان سیستان و بلوچستان و درجریان بازدید از چند طرح اقتصادی گفت: در سفر سال 1396 به استان وعده 1000 میلیارد تومان سرمایه گذاری و 10 هزار شغل را در طی سه سال دادیم که با گذشت دو سال و نیم، علاوه بر 1500 میلیارد تومان سرمایه گذاری، حدود 40 هزار شغل را ایجاد کرده ایم.

وی افزود: امروز 20هزار شغل جدید ایجاد شده توسط ستاد اجرایی فرمان امام دراستان سیستان و بلوچستان مورد بهره برداری قرارمیگیرد و این رقم بزودی به 40هزار شغل خواهد رسید.

رییس ستاد اجرایی فرمان امام با اشاره به سایر خدمات این ستاد افزود: تا به امروز 140 مدرسه و 90 مرکز بهداشت و درمان را در استان سیستان و بلوچستان احداث کرده ایم، همچنین با حمایت و سرمایه گذاری ستاد اجرایی، 47 مرکز بسته بندی، 15 دامداری و 12 کشتارگاه که به حالت نیمه تعطیل درآمده بودند، دوباره به فعالیت مشغول شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد 40 هزار شغل توسط ستاد اجرایی فرمان امام در سیستان و بلوچستان

ایجاد 40 هزار شغل توسط ستاد اجرایی فرمان امام در سیستان و بلوچستان