مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آبان 1398 ساعت 05:062019-11-13ورزشي

معاون وزیر ورزش در استان مرکزی حضور یافت/ افتتاح 3 پروژه عمرانی ورزشی


معاون امور مجلس، حقوقی و استان های وزیر ورزش و جوانان در استان مرکزی حضور یافت و در آغاز برنامه های سفر یک روزه خود به شهرستان آشتیان وارد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، جمشید تقی زاده، معاون امور مجلس، حقوقی و امور استان های وزیر ورزش و جوانان صبح چهارشنبه در استان مرکزی و شهرستان آشتیان حضور یافت.

براساس این گزارش، معاون امور مجلس، حقوقی و امور استان های وزیر ورزش و جوانان در این سفر یک روزه از اماکن ورزشی و پروژه های عمرانی ورزشی استان بازدید کرده و 3 پروژه عمرانی ورزشی را نیز افتتاح می کند.

افتتاح زمین چمن مصنوعی روستای امیرآباد شهرستان فراهان، افتتاح پیست تارتان استادیوم 15 هزار نفری حضرت امام خمینی(ره) اراک و افتتاح زمین بولس مجموعه ورزشی شهدای پنج مرداد اراک طرح های افتتاحی سفر یک روزه معاون وزیر به به استان مرکزی هستند.

همچنین بازدید از اماکن ورزشی شهرستان های آشتیان، تفرش و فراهان، بازدید از پروژه دهکده المپیک اراک، پروژه سالن ورزشی سه هزار نفره امام خمینی (ره) و پروژه پیست تخصصی اسکیت 22 بهمن اراک از دیگر برنامه های سفر معاون وزیر ورزش و جوانان به استان مرکزی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون وزیر ورزش در استان مرکزی حضور یافت/ افتتاح 3 پروژه عمرانی ورزشی

معاون وزیر ورزش در استان مرکزی حضور یافت/ افتتاح 3 پروژه عمرانی ورزشی