مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آبان 1398 ساعت 16:142019-11-12سياسي

شهیدان طلایه داران انقلاب اسلامی هستند


شهیدان طلایه داران انقلاب اسلامی هستند که یاد و خاطره آنها باید همواره در دل ها جاری و ساری باشد و به عنوان فرهنگ در جامعه نهادینه وبه نسل های آینده منتقل شود.

- فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: شهیدان طلایه داران انقلاب اسلامی هستند که یاد و خاطره آنها باید همواره در دل ها جاری و ساری باشد و به عنوان فرهنگ در جامعه نهادینه وبه نسل های آینده منتقل شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی ارتش، امیردریادار حسین خانزادی فرمانده نیروی دریایی ارتش در ادامه سفر به استان بوشهر، با حضور در منزل شهید ناوی یکم تفنگدار اسماعیل احمدنژاد، با مادر این شهید والامقام دیدار کرد.

وی با اشاره به اینکه مادران شهیدان اسوه مقاومت و ایثار هستند خاطرنشان کرد: آن ها با پایمردی، صبوری و شکیبایی فرزندان خود را در طبق اخلاص گذارده و تقدیم انقلاب و کشور کردند و لحظه ای برای از دست دادن فرزندان خود نهراسیدند و تردیدی به خود راه ندادند.

امیر دریادار خانزدی با بیان اینکه شهیدان طلایه داران انقلاب اسلامی هستند، افزود: یاد و خاطره آنها باید همواره در دل ها جاری و ساری باشد و به عنوان یک فرهنگ در جامعه نهادینه و به نسل های آینده منتقل شود.

وی تاکید کرد: امروز به میمنت یاد و نام شهیدان، انقلاب اسلامی بیمه شده و به عنوان الگویی جامع در اختیار کشوره


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهیدان طلایه داران انقلاب اسلامی هستند

شهیدان طلایه داران انقلاب اسلامی هستند