مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آبان 1398 ساعت 15:342019-11-12سياسي

کمترین جابجایی را در روستاهای در معرض سیل خوزستان داشتیم


بر اساس دستورالعمل ها باید بسیاری مناطق تخلیه می شدند اما کمترین جابه جایی و تخلیه انجام شود و یک کار جهادی و با مشارکت همه دستگاه های اجرایی و مردم انجام شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، غلامرضا شریعتی ظهر امروز سه شنبه در همایش ملی سیلاب 98-97 که در استان خوزستان برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به اهمیت این موضوع انتظار استقبال بیشتری از سوی مسئولین داشتیم.

وی با بیان اینکه پیشگیری بهتر از تصمیماتی است که پس از حادثه گرفته می شود، افزود: در پیشگیری هزینه ها و حوادث جبران ناپذیر کاهش و یا درصد آن به صفر می رسد.

استاندار خوزستان بیان کرد: در جریان سیل ابتدایی سال سه اولویت کاهش تلفات جانی و خسارات، پایداری سدها و پیشگیری از آسیب دیدگی و مدیریت ریسک بود.

شریعتی با بیان اینکه در گذشته سیل های خوزستان تلفات بسیار جانی و مالی داشت، عنوان کرد: با همت سازندگی ساخت سدها موجب شد به رغم سیل شدید ابتدای سال هیچ گونه تلفات جانی در پی نداشت.

وی عنوان کرد: طبق دستور العمل ابلاغی بسیاری از روستاهای در مسیر سیلاب و یا مجاور رودخانه ها باید جا به جا می شدند که با همکاری مردم، ارتش و دیگر دستگاه های ذی ربط ما مدیریت جهادی این جا به جایی را به حداقل رساندیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمترین جابجایی را در روستاهای در معرض سیل خوزستان داشتیم

کمترین جابجایی را در روستاهای در معرض سیل خوزستان داشتیم