مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آبان 1398 ساعت 15:202019-11-12اقتصادي

فعالان اقتصادی از طریق تشکل های اقتصادی مشکلاتشان را منتقل کنند


معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان گفت: معاونت هماهنگی امور اقتصادی وظیفه دارد بُعد نظارت و ارزیابی عملکرد را از طریق جلسات نقد و بررسی به مرحله اجرا در آورد.

- ایسنا/اصفهان معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان گفت: معاونت هماهنگی امور اقتصادی وظیفه دارد بُعد نظارت و ارزیابی عملکرد را از طریق جلسات نقد و بررسی به مرحله اجرا در آورد.

سید حسن قاضی عسگر عصر امروز سه شنبه در نشست ویژه نقد و بررسی عملکرد شرکت شهرک های صنعتی استان اصفهان، اظهار کرد: از 25 تیر امسال این جلسات با حضور رییس کل بانک مرکزی، مدیران عامل بانک های رفاه و کشاورزی و همچنین وزیر اقتصاد و امور دارایی در اتاق بازرگانی برگزار شده است.

وی با بیان اینکه وظیفه معاونت هماهنگی امور اقتصادی در بیست و یک مورد خلاصه شده است، افزود: برخی از این وظایف عبارت است از بررسی و تجزیه تحلیل دستگاه های اجرایی و نهاد انقلاب اسلامی به منظور هماهنگی و انطباق با برنامه استان، شناسایی مشکلات و پیگیری چالش های فعالان اقتصادی و مقابله با فساد و ایجاد سلامت اداری است و بر آن هستیم در جلسات نقد و بررسی که هر دوهفته یک بار برگزار می شوند، این وظایف را به مرحله اجرا درآوریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالان اقتصادی از طریق تشکل های اقتصادی مشکلاتشان را منتقل کنند

فعالان اقتصادی از طریق تشکل های اقتصادی مشکلاتشان را منتقل کنند