مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آبان 1398 ساعت 13:492019-11-12بين الملل

برزیل توسعه شبکه 5G را به هواوی می سپارد


دولت چین اعلام کرده است که از همکاری برزیل با این شرکت به منظور توسعه شبکه نسل پنجم اینترنت همراه 5G اطمینان دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شی جی پینگ، رییس جمهور چین که قرار است در هفته جاری هم زمان با برگزاری نشست گروه BRICS با همتای برزیلی خود در شهر برازیلیا ملاقات کند، به تازگی خاطرنشان کرده است که از همکاری برزیل با شرکت چینی هواوی به منظور توسعه زیرساخت های لازم برای شبکه 5G اطمینان دارد.

به عقیده بسیاری از کارشناسان و تحلیلگران سیاسی و اقتصادی، این اقدام برزیل ممکن است منجر به رویارویی و تقابل ژاییر بولسونارو، رییس جمهور برزیل، با دولت آمریکا شود ولی با این حال به نظر می رسد که این کشور بزرگ واقع در منطقه آمریکای لاتین، هنوز تحت تاثیر اتهامات وارده بر هواوی قرار نگرفته و همچنان در نظر دارد که برای توسعه شبکه 5G از تجهیزات و تکنولوژی های این غول تکنولوژی چینی بهره مند شود.

بر اساس گزارش بلومبرگ، یانگ وان مینگ، سفیر چین در برزیل، نیز در پاسخ به سوالات مکرری که در این خصوص از وی شده بود، گفت: می توانم بگویم من درباره همکاری برزیل با هواوی برای توسعه شبکه نسل پنجم اینترنت پرسرعت 5G اطمینان کامل دارم.

وی همچنین افزود: برزیل در میان بحبوحه تشدید نگرانی های امنیتی علیه هواوی ترجیح داده که همچنان نظری ممتنع در این خصوص داشته باشد و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برزیل توسعه شبکه 5G را به هواوی می سپارد

برزیل توسعه شبکه 5G را به هواوی می سپارد