مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آبان 1398 ساعت 11:182019-11-12اقتصادي

800 میلیارد تومان برای تکمیل پروژه راه آهن همدان- سنندج نیاز است


مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور با بیان اینکه تکمیل پروژه راه آهن همدان- سنندج نیازمند 800 میلیارد تومان اعتبار است از مشکلاتی همانند بدهی و نبود نقدینگی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، خیرالله خادمی ظهر امروز سه شنبه در جریان بازدید از پروژه راه آهن همدان- سنندج اظهار داشت: مسیر راه آهن همدان-سنندج به طول حدود 151.

5 کیلومتر (60 کیلومتر آن در استان همدان که به بهره برداری رسیده و 91.

5 کیلومتر آن در استان کردستان)، به عنوان بخشی از راه آهن تهران-همدان-سنندج، مراکز استان های همدان و کردستان را به هم مرتبط می سازد.

به گفته وی مسیر مذکور از ایستگاه همدان منشعب و ضمن عبور از حوالی شهرهای بهار، لالجین، صالح آباد، قروه و دهگلان به ایستگاه سنندج منتهی می گردد.

خادمی اهداف این پروژه را شامل اتصال سنندج به شبکه راه آهن سراسری از طریق همدان و تهران، امکان توسعه آتی پروژه و اتصال آن به استان های آذربایجان شرقی، غربی و کرمانشاه، تامین ایمنی و رفاه حال مسافرین و کاهش تصادفات جاده ای دانست.

همچنین وی جذب بخش قابل توجهی از ترافیک جاده ای جهت جابجایی بار و مسافر، توسعه صنعت گردشگری و جهانگردی در منطقه پروژه، کاهش آلودگی های زیست محیطی و اشتغال زایی و محرومیت زدایی را از دیگر اهداف این پروژه عنوان کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

800 میلیارد تومان برای تکمیل پروژه راه آهن همدان- سنندج نیاز است

800 میلیارد تومان برای تکمیل پروژه راه آهن همدان- سنندج نیاز است