مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آبان 1398 ساعت 11:122019-11-12سياسي

ضرورت های برگزاری نمایشگاه تخصصی دستاوردهای صنعت هسته ای کشور تبیین شد


رییس مرکز امور اجرایی نمایشگاه های صنعت هسته ای کشور گفت: ضرورت های برگزاری نمایشگاه تخصصی دستاوردهای صنعت هسته ای کشور در ساوه را تبیین کرد.

- ایسنا/مرکزی رییس مرکز امور اجرایی نمایشگاه های صنعت هسته ای کشور گفت: ضرورت های برگزاری نمایشگاه تخصصی دستاوردهای صنعت هسته ای کشور در ساوه را تبیین کرد.

محمدتقی شجاعی در نشستی با خبرنگاران در خصوص برگزاری چهل و نهمین نمایشگاه دستاوردهای صنعت هسته ای کشور در موسسه آموزش عالی انرژی ساوه به ضرورت های برگزاری این نمایشگاه اشاره کرد و گفت: نو بودن این صنعت در کشور و نبود آگاهی کافی نسبت به آن، حتی در سطح متخصصین و دانشگاهیان از جمله ضرورت های برگزاری مجموعه نمایشگاه های هسته ای در سراسر کشور است.

وی محدود بودن فضای اطلاع رسانی در رابطه با جزییات این صنعت در سطح دنیا، ارائه دستاوردها به صورت عینی جهت رفع ابهام افکار عمومی داخلی به جای سخنرانی ها و تبلیغات رسانه ای، بومی بودن این دستاوردها بویژه در بخش چرخه سوخت و آب سنگین و محق بودن مردم درخصوص افزایش آگاهی هایشان در این مورد به جهت حمایت های گسترده و همه جانبه از دستیابی به این دانش ارزشمند به عنوان مهمترین عامل ایستادگی و موفقیت در برابر فشارهای سیاسی خارجی از دیگر ضرورت های برگزاری مجموعه نمایشگاه های هسته ای در سراسر کشور اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت های برگزاری نمایشگاه تخصصی دستاوردهای صنعت هسته ای کشور تبیین شد

ضرورت های برگزاری نمایشگاه تخصصی دستاوردهای صنعت هسته ای کشور تبیین شد