مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آبان 1398 ساعت 09:562019-11-12سياسي

فرصت مناسب توسعه گردشگری اردبیل با ساماندهی مرز بیله سوار


رییس جهاد دانشگاهی استان اردبیل گفت: ساماندهی ظرفیت های مرز بیله سوار فرصت مناسبی برای توسعه گردشگری سلامت در استان اردبیل را فراهم خواهد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مهران اوچی اردبیلی پیش از ظهر سه شنبه در دیدار با فرماندار شهرستان بیله سوار مغان با بیان این که ساماندهی مرز بیله سوار فرصتی برای توسعه گردشگری است، افزود: با توجه به اینکه مسئولیت ساماندهی و توسعه گردشگری سلامت استان از سوی استانداری اردبیل به جهاد دانشگاهی محول شده است این نهاد از هیچ تلاش برای توسعه این حوزه دریغ نخواهد کرد.

وی یادآور شد: برای استفاده از این فرصت برای توسعه استان، همراهی و همکاری دانشگاه ها، دستگاه های اجرایی ذیربط و بکارگیری تمامی بخش های فعال در این حوزه ضرورت دارد.

رییس جهاد دانشگاهی استان اردبیل با اشاره به اینکه مرز بیله سوار بهترین ظرفیت برای توسعه گردشگری است، ادامه داد: این نهاد پس از واگذاری این ماموریت نسبت به تدوین طرح توسعه ساماندهی حوزه توریسم سلامت در دو فاز اقدام کرده و در اولین فرصت در منطقه حاضر شده تا با ارزیابی و بهره گیری از تمام ظرفیت های موجود نسبت به ارائه پک کامل سیاحتی، زیارتی و درمانی به بیماران خارجی و گردشگران اقدام کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرصت مناسب توسعه گردشگری اردبیل با ساماندهی مرز بیله سوار

فرصت مناسب توسعه گردشگری اردبیل با ساماندهی مرز بیله سوار