مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آبان 1398 ساعت 09:512019-11-12فناوري

همکاری های دوجانبه پژوهشگاه فضایی و شرکت زیرساخت آغاز شد


شرکت ارتباطات زیرساخت و پژوهشگاه فضایی ایران برای آغاز همکاری های دو جانبه در حوزه های مختلف کاری، تیم مشترک تشکیل دادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از پژوهشگاه فضایی ایران، حمید فتاحی معاون وزیر ارتباطات و رییس هیئت مدیره شرکت ارتباطات زیرساخت، در راستای آغاز همکاری های مشترک، از مرکز تجمیع، یکپارچه سازی، آزمون فضایی، آزمایشگاه ها و کارگاه های ساخت پژوهشگاه فضایی ایران بازدید کرد.

وی در جریان این بازدید گفت: روحیه جهادی موجود در پژوهشگاه فضایی ایران، می تواند گره گشای معضلات و چالش های امروز حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات باشد.

وی با اشاره به نیازهای شرکت ارتباطات زیرساخت در پیشبرد پروژه های حوزه های مرتبط، خاطرنشان کرد: با بهره مندی از سوابق و تجربه ارزشمند متخصصان پژوهشگاه فضایی ایران، می توان با سرعت و کیفیت بهتری ماموریت شرکت ارتباطات زیرساخت را پیش برد و کنترل کرد.

در این نشست حسین صمیمی رییس پژوهشگاه فضایی ایران نیز با تاکید به رسالت اصلی مجموعه پژوهشگاه به عنوان سازمانی دانش محور گفت: دستاوردهای پژوهشگاه فضایی کشور عملیاتی و کاربردی است.

توان و قابلیت مهندسی موجود در بین پژوهشگران جوان پژوهشگاه، جسارت و اعتماد به نفس این مجموعه را برای ورود به حوزه های دیگر و توسعه بخش خدمات فضاپایه و گسترش سرریز ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همکاری های دوجانبه پژوهشگاه فضایی و شرکت زیرساخت آغاز شد

همکاری های دوجانبه پژوهشگاه فضایی و شرکت زیرساخت آغاز شد