مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آبان 1398 ساعت 09:332019-11-12سياسي

به نام کارگران به کام مدیران/ «شستا» حیاط خلوتی با 30 هزار عضو هیات مدیره


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، علی راستگو صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به مشکلات جامعه کارگری باوجود هیات مدیره های عریض و طویل و اسمی که نتوانسته در عمل برای این قشر عدالت ایجاد کند، اظهار داشت: امروز شرایط به گونه ای است که هر کارخانه یک هیات مدیره درست کرده؛ هیات مدیره ای که به ظاهر به اسم دفاع از حق کارگر، حقوق آن چنانی دریافت می کنند.

وی با اشاره به عملکرد ضعیف شرکت سرمایه گذاری تأمین اجتماعی در استیفای حق کارگران افزود: امروز شستا که با پول کارگران به اینجا رسیده، 30 هزار عضو هیات مدیره دارد و حقوق اعضای این هیات حداقل 5 برابر دریافتی یک کارگر در ماه است! راستگو ادامه داد: قرار است سازمان تأمین اجتماعی یا شستا و.

از حق وحقوق کارگر دفاع کند اما در واقع سازمان به دلیل عدم مدیریت مناسب، تبدیل به حیات خلوتی شده که خیلی ها از آن سوءاستفاده کرده اند.

  این فعال جامعه کارگری با بیان اینکه به اسم خصوصی سازی درواقع شخصی سازی انجام شده است، افزود: هدف اصلی خصوصی سازی ایجاد عدالت و رونق اشتغال بود اما متأسفانه آنچه امروز در جامعه می بینیم چیزی جز شخصی سازی نبوده است.

وی اضافه کرد: امروز یکی پس از دیگری کارگاه ها به اسم خصوصی سازی به برخی افراد واگذارشده است و این کارگاه ها اشتغال که ایجاد نکردند هیچ بلکه به ضرر جامعه کا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به نام کارگران به کام مدیران/ «شستا» حیاط خلوتی با 30 هزار عضو هیات مدیره

به نام کارگران به کام مدیران/ «شستا» حیاط خلوتی با 30 هزار عضو هیات مدیره