مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آبان 1398 ساعت 09:032019-11-12ورزشي

روزنامه نگار عراقی: بازیکنان عراق قبل از بازی با ایران ماسک بزنند!


یک روزنامه نگار عراقی درخواست کرد که مربیان و بازیکنان تیم ملی فوتبال این کشور پیش از بازی با ایران، به صورت هایشان ماسک بزنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، تیم های ملی فوتبال ایران و عراق از ساعت 17:30 پنجشنبه این هفته در مرحله دوم انتخابی جام جهانی 2022 قطر و انتخابی جام ملت های 2023 آسیا در اردن به مصاف هم می روند.

این مسابقه تحت تاثیر ناآرامی های اخیر در عراق قرار دارد و رسانه های عراقی سعی دارند با برانگیختن احساسات ملی بازیکنان تیم کشورشان، آنها را از نظر روحی و روانی قبل از دیدار با ایران برانگیزند.

علی نوری روزنامه نگار و خبرنگار ورزشی عراق در این ارتباط درخواست های عجیبی از فدراسیون فوتبال عراق و بازیکنان این تیم داشته است.

وی پیشنهاد داد که بازیکنان عراق هنگام پخش سرود ملی این کشور و در حمایت از مردم عراق قبل از بازی با ایران، ماسک بزنند چون تمام دوربین های تلویزیونی روی صورت ملی پوشان عراق است و آنها می توانند صدای این کشور را به کل جهان برسانند.

این روزنامه نگار همچنین از فدراسیون فوتبال عراق خواست که در مکاتبه با فیفا، مجوز بستن یک نشان سیاه روی لباس عراق را در حمایت از اتفاقات رخ داده در این کشور بگیرند.

علی نوری همچنین گفت:


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روزنامه نگار عراقی: بازیکنان عراق قبل از بازی با ایران ماسک بزنند!

روزنامه نگار عراقی: بازیکنان عراق قبل از بازی با ایران ماسک بزنند!