مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آبان 1398 ساعت 08:342019-11-12بين الملل

آمریکا درصدد بین المللی کردن تظاهرات عراق است


یک رسانه عربی به نقل از مقامات دولت عراق گزارش کرد، مخالفت آمریکا با پیشرفت روند حل و فصل مسئله اعتراضات عراق با کمک ایران، کاخ سفید را واداشته تا برای بین المللی کردن مسئله اعتراضات عراق، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، وبگاه خبری العربی الجدید به نقل از منابع نزدیک به عادل عبدالمهدی نخست وزیر عراق از تلاش آمریکا برای بین المللی کردن موضوع اعتراضات در عراق خبر داد.

  این پایگاه خبری به نقل از یک مسئول برجسته عراقی در واکنش به بیانیه دیروز کاخ سفید آورده است: آمریکایی ها به دنبال این هستند که پرونده تظاهرات ها  در عراق را بین المللی کنند و متحدان غربی خود و کشورهایی در منطقه را برای اتخاذ مواضع مشابه آمریکا در قبال تظاهرات عراق بسیج کنند.

کاخ سفید روز دوشنبه با انتشار یک بیانیه، ضمن اعلام نگرانی شدید آمریکا درباره تحولات عراق، اظهاراتی ضد ایرانی مطرح کرده و خواستار برگزاری انتخابات زودهنگام شده است.

یک مقام دیگر وزارت خارجه عراق هم از دخالت آمریکا سخن گفت و به العربی الجدید گفت: بیانیه کاخ سفید به این معناست که آمریکا دست از حمایت دولت عبدالمهدی برداشته و خواستار برکناری آن از طریق فراخوان به انتخابات زودهنگام است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا درصدد بین المللی کردن تظاهرات عراق است

آمریکا درصدد بین المللی کردن تظاهرات عراق است