مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آبان 1398 ساعت 08:072019-11-12اقتصادي

«هر کسی یا روز می میرد یا شب، من شبانه روز» یک میلیاردی شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، نمایش هر کسی یا روز می میرد یا شب، من شبانه روز سجاد افشاریان که از 24 شهریور در پردیس تئاتر شهرزاد اجرا های خود را آغاز کرد تا 8 آذر در سالن گلایل پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه خواهد رفت.

- هر کسی یا روز می میرد یا شب، من شبانه روز یک میلیاردی شد فروش تازه ترین نمایش سجاد افشاریان با عنوان هرکسی یا روز می میرد یا شب، من شبانه روز از مرز یک میلیارد تومان گذشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو ، نمایش هر کسی یا روز می میرد یا شب، من شبانه روز سجاد افشاریان که از 24 شهریور در پردیس تئاتر شهرزاد اجرا های خود را آغاز کرد تا 8 آذر در سالن گلایل پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه خواهد رفت.

این نمایش که مضمونی اجتماعی دارد تا کنون با استقبال بیش از 17 هزار مخاطب مواجه شده است و فروش این نمایش از مرز یک میلیارد تومان گذشت.

در این نمایش سجاد افشاریان، مرتضی درویش زاده، نیکو بستانی، محمد لاریان، گیلدا ویشکی، امید سعیدی، سهیل کرمیار، نیما خطیب شاد، علی مشایخی، وحید حبیبیان، پریسا طهماسب، ارمغان خانمحمدی، کیمیا فیضی، نسترن نعمتی، هانی صادقی، منصوره بنی احمد، نگار قربانی، اشکان غلامی و دیانا حق شناس به ایفای نقش می پردازند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«هر کسی یا روز می میرد یا شب، من شبانه روز» یک میلیاردی شد

«هر کسی یا روز می میرد یا شب، من شبانه روز» یک میلیاردی شد