مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آبان 1398 ساعت 07:382019-11-12سياسي

درآمد 40 میلیارد تومانی فروشندگان صندلی دانشگاه ها در رشته های پزشکی


درآمد 40 میلیارد تومانی فروشندگان صندلی دانشگاه ها در رشته های پزشکی نماینده مردم دلیجان و محلات در مجلس از درآمد 40 میلیارد تومانی فروشندگان صندلی دانشگاه ها در رشته های پزشکی خبر داد.

حجت الاسلام علیرضا سلیمی در گفت وگو با خبرنگار فارس در اراک با اشاره به جلسه روز گذشته کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس بیان کرد: روز گذشته در کمیسیون دو موضوع مهم بررسی شد یکی صندلی فروشی در دانشگاه ها آن هم در رشته پزشکی و دیگری پرداخت مطالبات معلمان خارج از کشور.

وی تصریح کرد: روز گذشته مشخص شد حداقل تعداد 133 نفر بدون داشتن شرایط در برخی رشته های پزشکی مشغول تحصیل هستند و برخی افراد کار چاق کن تا 40 میلیارد تومان مردم را سرکیسه کرده اند! نماینده مردم دلیجان و محلات در مجلس بیان کرد: کار چاق کنی برای خرید صندلی رشته پزشکی از شغل های عجیب و درآمدهای آن عجیب تر است که قرار شد متخلفان به قوه قضاییه معرفی شوند.

سلیمی گفت: جالب این است که  برخی دانشجویان که تقاضای انتقال محل تحصیل از خارج  به داخل را داشته اند حتی یک روز هم در خارج از کشور تحصیل نکرده اند.

وی در خصوص مباحث مطرح شده در  حوزه پرداخت مطالبات معلمان خارج از کشور  نیز گفت: این معلمان در بلاد غربت گاه تا 20ماه هیچ حقوقی دریافت نکرده اند، 22 میلیون یورو مطالبات آنهاست، با ابرام و اصرار فعلا ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درآمد 40 میلیارد تومانی فروشندگان صندلی دانشگاه ها در رشته های پزشکی

درآمد 40 میلیارد تومانی فروشندگان صندلی دانشگاه ها در رشته های پزشکی