مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آبان 1398 ساعت 07:252019-11-12سياسي

تحول در دستگاه قضایی صرفا یک شعار نیست


رییس کل دادگستری استان قزوین گفت: تحول در دستگاه قضایی صرفا یک شعار نیست و در رسیدگی به مفاسد با هیچ جناحی رودبایستی نداریم.

- ، نشست شورای مدیران قضایی استان قزوین پیش از ظهر سه شنبه با حضور رییس کل، دادستان مرکز، روسای دادگستری و دادستانهای شهرستانهای استان به منظور تبیین و توجیه دستاوردهای هجدهمین همایش سراسری دادستانهای سراسر کشور با موضوع تحول در دادسرا برگزار شد.

حجت الاسلام نور اله قدرتی در این نشست ضمن تبریک فرارسیدن هفته وحدت اظهار کرد: همایش سراسری دادستانهای کل کشور در خصوص ایجاد تحول در دادسرا بوده که در راستای تحقق فرمایشات رهبر معظم انقلاب که فرمودند مهمترین ماموریت قوه قضاییه در دوره جدید ایجاد تحول در چارچوب اصول اسلام و قرآن و قانون اساسی است.

برای ایجاد تحول، برنامه ریزی 50 درصد کار است و 50 درصد بقیه مربوط به تحرک، اقدام و عمل است و باید سند تحول بدون تاخیر آغاز شود.

برنامه ریزی و حرکت خواهیم کرد.

وی افزود: در بخش دوم فرمایشات مقام معظم رهبری یعنی تحرک، اقدام و عمل این موضوع متوجه تک تک ما است و وظیفه داریم آن ها را انجام دهیم.

این مقام ارشد قضایی استان ضمن بیان رهنمودها و توصیه های ریاست معظم قوه قضاییه و بیان دستاوردهای همایش با اشاره به ایجاد تحول در دستگاه قضایی کشور گفت: با توجه به انتصاب آیت اله


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحول در دستگاه قضایی صرفا یک شعار نیست

تحول در دستگاه قضایی صرفا یک شعار نیست