مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آبان 1398 ساعت 06:442019-11-12اجتماعي

روش ها و وسایل رقابت زا از دوره ابتدایی حذف شود


مدیرکل دفتر دبستان آموزش و پرورش گفت: کیفیت بخشی به خدمات آموزشی و پرورشی از سیاست های راهبردی دستگاه تعلیم و تربیت است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مرتضی شکوهی در همایش توانمندسازی معاونان آموزشی مدارس ابتدایی استان همدان با اشاره به تأکید وزیرآموزش وپرورش بر اصل کیفیت بخشی، اظهارکرد: ازنظرکمی در بیشتر بخش ها وضعیت خوبی داریم.

مدیرکل دفتر دبستان آموزش و پرورش کیفیت بخشی را دغدغه اصلی دستگاه تعلیم و تربیت خواند و افزود: باید تلاش کنیم میزان توانمندی ها و مهارت های دانش آموزان ارتقاء یابد لذا باید تدابیری بیاندیشیم که در بحث کیفیت آموزشی و پرورشی در مدارس اطمینان بیشتری نسبت به گذشته پیدا کنیم.

شکوهی توسعه عدالت آموزشی را از دیگر موضوعات مورد تأکید وزیرآموزش و پرورش مطرح کرد و گفت: در موضوع توسعه عدالت آموزشی، منظور تناسب خدمات آموزشی و پرورشی با شرایط و نیازهای افراد در موقعیت جغرافیایی خاص آن ها است.

وی با تأکید بر ضرورت افزایش نشاط، طراوت، شادابی و انگیزش دانش آموزان در محیط های متنوع یادگیری، خاطرنشان کرد: برنامه های نشاط آور در مدارس باید مبتنی بر ارزش های دینی و ملی دنبال شود.

مدیرکل دفتر دبستان با اشاره به اهمیت ارتباط خانواده با مدرسه، اظهارکرد: خانواده همیشه به عنوان نهاد نخستین، اثربخشی بالایی در تربیت بچه ها دارد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روش ها و وسایل رقابت زا از دوره ابتدایی حذف شود

روش ها و وسایل رقابت زا از دوره ابتدایی حذف شود